poniedziałek, 4 lipca 2011

Woda dla słoni i ciuszki :) +zap.

Hej dziś na blogu pojawi się krótka recenzja-streszczenie filmu "woda dla słoni"
(ta sama co na fotoblogu),który obejrzałam wczoraj w nocy :)
Ciekawy ...wg mnie zrobili coś na podstawie Titanica...

Dziadek przychodzi do cyrku w którym przedstawienie się skończyło

poznaje tam mężczyznę który chce go odesłać do domu starców z którego "się ulotnił"

ten jednak zna historię cyrku braci Bezinich którego głównej atrakcji zdjęcie zauważył na biurku...

Opowiada historię z młodości i tu motyw Titanica-czyli powrót do przeszłości

główne role grają reese witherspoon i robert pattinson

oboje doskonale wcielili si w swoje role, Pattinson do którego właściwie przypisana jest rola wampira ,bo każdemu z tym się kojarzy

tym razem wykazał się ogromnymi umiejętnościami....

gra rolę romantycznego,ale właściwie trochę szalonego studenta który w dzień egzaminów dowiedział się o tragicznej śmierci rodziców

tym samym nie ukończył studiów ... jego rodzice byli emigrantami z POLSKI miał więc polskie korzenie,pojawiał się tam więc nasz język :)

warto obejrzeć :) choć w zasadzie dla mnie dramat przy którym nie uroniłam łezki nie jest dramatem :))



Niedługo na blogu pojawią się zdjęcia Pauli,sesja odbyła się dzięki Justynce ,która
zafundowała ją swojej przyjaciółce...
Początek ,jak zawsze był trudny ale z czasem wszystko się rozwijało w dobrym kierunku :)
możecie zobaczyć kilka owoców naszej pracy w zapowiedzi :)wszystkie projekty opracowałam sama:)









Jeśli chodzi o tytułowe ciuszki,chciałam zapytać czy bylibyście właściwie byłybyście zainteresowane tym,bym wystawiła kilka swoich ubrań na aukcji?
Bo nie jestem pewna czy zbudziłoby to wasze zainteresowanie :) hm?


Piękne słoneczko pojawiło się na Mieleńskim niebie a niebo jest błękitne i bezchmurne korzystając z okazji lecę na dwór :) miłego popołudnia
:*

buziaaaaaki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz