poniedziałek, 5 września 2011

Rozpoczęcie roku szkolnego

Po raz kolejny zaniedbuję bloga ale już się tłumaczę...
Zaczął się rok szkolny,do szkoły dojeżdżam więc w domu jestem zazwyczaj około godziny po lekcjach,w przypadku liceum nie jest to wczesna godzina :)
dodatkowo masa zajęć w domu i nie tylko robi swoje....

Jak niektórzy wiedzą zaczęłam właśnie trzecią klasę liceum i w tym roku piszę maturę
tak się też składa ,że do końca września musimy złożyć wstępną deklarację maturalną, czyli po prostu wybrać przedmioty z których chcemy mieć egzaminy.
Tu dla wielu osób w tym oczywiście ze mną włącznie wyrastają schody,
kompletnie nie mam pojęcia co chcę robić w życiu ,niedawno skończyłam 18 lat
a już muszę określić się jaki zawód chcę obrać w przyszłości ,to nie jest takie łatwe
czeka mnie trudna decyzja i rok ciężkiej pracy w szkole ale dam z siebie jak najwięcej
by nie zawieść rodziny i przede wszystkim samej siebie...


P.S. MATURA 2012 stoi pod znakiem zapytania,kto wie ,może faktycznie nastąpi koniec świata?

Przygotowałam dla Was mój outfit- tym razem z rozpoczęcia roku szkolnego
2011/2012 :)

















Lecąc od góry:
Kolczyki-prezent od Kuby i Klaudii
Sweterek - New Look
Koszulka -bershka
bransoletka -Apart- prezent od Pauli
spódniczka- New Look
Legginsy - Gatta
Buty -Genetic


Obiecałam dodać zdjęcia czerwonej sukienki którą kupiłam w SH za grosze
firma- Tally Weijl ;)
zdjęcia robione chwilę po kąpieli bez makijażu ^^





Uwielbiam chodzić do "Lumpków" duża część a właściwie to nawet bardziej istotne elementy OUTFITU na Rozpoczęcie Roku zakupiona została właśnie tam ;D

1 komentarz:

  1. Piękne buty! Zazdroszczę ich :D

    Ciekawego masz bloga, obserwuję :)
    Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń