piątek, 4 listopada 2011

Trochę lata jesienią :)

Hej!:) Mimo że za oknem już jesień postanowiłam trochę ocieplić atmosferę tego bloga jakimiś zdjęciami z upalnych ,a co najmniej słonecznych dni :)) mam nadzieję ,że zdjęcia wam się spodobają:))





















Sesję zrobiła : Meg Rosa :) młoda pani fotograf:) super mi się z Nią współpracowało i mam nadzieję ,że będzie nam dane jeszcze się spotkać:)
Ciuszki wybierałam ja ale połączenia tworzyłyśmy na współkę:)
makijażu praktycznie nie mam lekko maźnięte oczy bo nie było czasu na nakładanie skomlikowanych dla nas warstw pudrów :)))




BIORĘ UDZIAŁ W KONKURSIE DOSTAJĘ PUNKTY  za KAŻDĄ ZAREJESTROWANĄ Z MOJEGO LINKA OSOBĘ :) wystarczy mieć adres e-mail rejestracja trwa tylko chwilkę, nic na tym nie tracicie a mi potrzebny każdy głos :)
więc jak ktoś się nudzi a ma dostęp do konta taty mamy brata siostry kuzyna przyjaciela itp to można to zrobić wielokrotnie z jednego komputera:)






1 komentarz: