czwartek, 8 grudnia 2011

Inspiracje:)

Generalnie nie mam zwyczaju do zgapiania gotowych stylizacji ze zdjęć w necie, a na pewno nie celowo:) Nie szukam takich fot dlatego trudno będzie mi coś na biegu do notki znaleźć :) nigdy nie zapisywałam nic podobnego w pamięci komputera ale zdam się na wujka google:) może akurat trafię coś co wam pokażę :)
Jako młoda kobieta lubię poszaleć,ale wiadomo nie każdy ma idealną figurę
moja na pewno taka nie jest dlatego nie mam odwagi założyć beżowych spodni,które są totalnym hitem tego sezonu podobnie jak także złote i srebrne mareriały:) Nadal mamy jesień ,ta pora roku kojarzy mi się z ciepłą czerwienią i pomarańczem więc nie mogę poszaleć z kolorami tak jak latem jednak uwielbiam stonowane odcienie. Wspaniale czuję się w bieli ,jasnych beżach przechodzących aż do ciemnego brązu, mięcie, bladym różu, tzw kolorze nude.... to są moje odcienie na jesień :)
Lubię szerokie swetry szczególnie te z grubej tkaniny, niestety jako alergiczka nie mogę zakładać wszystkiego ,moja skóra nie akceptuje np wełny :(
Częśto noszę szale które ożywiają całe stylizacje :)
pokażę wam co udało mi się wygrzebać na szybko, mam nadzieję ,że będziecie zadowolone:)

Moje kochane,mam nadzieję że nie czujecie niedosytu :)
zapraszam do komentowania i dodawania do ulubionych czy obserwowanych :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz